Vanliga frågor och svar
När får jag min beställning?
Förväntad leveranstid är 2-3 arbetsdagar från beställningen skickas.
Vi strävar efter att skicka alla beställningar inom 24 timmar. Du får en bekräftelse på e-post när beställningen har skickats.
Alla beställningar levereras normalt direkt till din brevlåda. Om din brevlåda är för liten för paketet får du en avisering från närmaste serviceställe.
Vad kostar frakten?
Hos oss beställer du alltid fraktfritt oavsett storleken på din order.
Finns det några dolda kostnader?
Nej, du betalar bara de priser som visas i vår webbutik. Ingen tull eller frakt tilkommer.
Kan jag returnera varor?
Ja, du kan prova produkten hemma i lugn och ro innan du bestämmer dig.
Du har alltid 30 dagars öppet köp från att du mottagit din vara. Givetvis förutsatt att varan inte är använd och returneras till oss i originalskick. Om du har betalat för varan med PayPal, så får du full återbetalning av returfrakten. I andra fall återbetalar vi returfrakten i form av ett presentkort som du kan använda i butiken.
Om du vill returnera en vara, skicka oss en begäran.
Kan jag byta varor?
Ja, är det lätt att byta varor och det finns ingen avgift om du till exempel. vill ändra storlek. Frakten är också gratis för den nya varan.
Om du vill returnera en vara, skicka oss en begäran.
Behöver jag ett kundkonto för att beställa?
Nej, du behöver inte ett kundkonto för att handla hos oss.
Hur kan jag betala?
Vi accepterar Visa, Mastercard och American Express. Du kan också välja att betala med PayPal.
Hos My Lapel tar vi din säkerhet på allvar. Vi använder den senaste SSL-krypteringsteknik för att behandla och säkert överföra dina personuppgifter och kreditkortsinformation genom våra system.
Har ni garanti på era produkter?
Ja, vi erbjuder 2 års garanti på alla våra produkter. Detta innebär att ditt köp är automatiskt skyddad mot produktions- och kvalitetsbrister i minst två år.
Kan jag lägga till varor i en befintlig beställning?
Ja, bara lämna en ny beställning och kontakta oss om du vill att varorna ska skickas tillsammans.
Kan ni slå in en vara som en present?
Ja, du anger i kassan om du önskar att få dina produkter inslagna.
Är era produkter äkta?
Givetvis! Alla våra produkter är licensierade och de är äkta. Vilken modell det än gäller kan vi ta fram bevis för att den är äkta. Vi samarbetar med ledande distributörer och varumärken världen över. Har du fler frågor är du mycket välkommen att höra av dig till hello@mylapel.se